Poradna

Panasonic Lumix DMC-FZ1000

Náš expert je tady pro vás

Komentáře

David Michalík

Reaguje na (30) | Dobrý den, s většinou vlastností máte určitě pravdu a souhlasím s vámi. hledáček je přímo řekl bych brilantní a video také na vlemi slušné úrovni. dle mého názoru má ale RX 10 lepší výsledky na vyšší citlivosti od ISO 1600. Oba fotoaparáty jsem testoval a výsledné snímky jsem si porovnával. Samozřejmě jen to jen můj názor, který jsem do recenze napsal na základě porovnání. Každý si může udělat názor vlastní testovací snímky máme u obou fotoaparátů. 

37

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 5. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (29) | Dobrý den, děkujeme za podněty, které určitě v další recenzi využijeme. Snažil jsem se především shrnout ty důležité vlastnosti fotoaparátu, které jsou pro většinu uživatelů důležité. Pokud byste měl zájem, mohou kolegové u fotoaparátu na prodejně Wi-Fi s NFC vyzkoušet. 

36

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 5. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (27) | Dobrý den, bohužel v době mého testování bylo přímé slunce, takže bylo třeba vyšší citlivost vyzkoušet někde, kde je světla méně, což byl zrovna onen zmíněný lesík. ISO 1600 je určitě ještě vlemi dobře použitelné na formát velikosti A4 nebo na prohlížení snímků na monitoru. V praxi tedy ještě tuto citlivost určitě využijete. Myslím, že recenze je velmi kladná a jak jsem již psal, tak se mi fotoaparát líbil, coby univerzální přístroj pro kvalitní snímky je ideální. 

35

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 5. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (26) | Dobrý den,


jedna věc jsou technická srování a druhá věc je praxe a srovnání snímků a detailů v praxi z obou fotoaparátů, což si ostatně můžete udělat i na našich testovacích fotkách. dle mého názoru v podání detailů více vyniká Sony bez ohledu na testy. Ale zrovna množšství podání detailů může každý uživatel vnímat jinak.

34

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 5. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (25) | Dobrý den,


myslím, že toto je hodně subjektivní záležitost. Když jsem si porovnal fotky na ISO 1600 z modelu FZ1000 a RX10 vycházejí lépe snímky z modelu RX 10. Především na úrovni vykreslení detailů, kde Sony potlačuje šum mnohem citlivěji. Ale to je samozřejmě na individuálním posouzení každého uživatele, který výstup se mu líbí více. 

33

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 5. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

p

Reaguje na (31) | Filtr má průměr 62mm.

32

pCh, 4. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

W

Dobrý den, vracím se k otázce č.14, už víte jaký má závit pro filtr? Děkuji Worwo

31

Worwo, 4. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

V

RX10 oproti FZ1000 ztrácí i dost v rozsahu, ono 200mm a 400mm je propastnej rozdíl, panasonic má 4K video, má 1/16000 vteřiny ( RX10 má 1/3200s ) vím, že to člověk zas tak nevyužije, ale může se hodit, šum a detaily jsou rovněž rozhodně na straně FZ1000, sériové snímání 12 oproti 10sn./s RX10, FZ1000 má více bodů v hledáčku ( skoro 2x tolik ) , lepší blesk, tak co nakonec zbývá sonce RX10 má o něco málo více bodů na displeje ( skutečně o něco hmálo ) , RX10 má konstantní světelnost f/2.8 jenže FZ1000 má f/2.8-4 s 2x větším rozsahem, bohužel se nikde v recenzích megapixelu nedozvím průběh světelnosti ( poměrně důležitý údaj , nevím proč jej neuvádíte - i když jej výrobce třeba neuvádí stačí se podívat jakou nejnižší clonu mi to dovolí, třeba na 100mm,200mm, 300mm... ) , ale asi na srovnatelném ohnisku po přepočtu tj. 200mm to nebude zas takový rozdíl. Takže nastává otázka proč je doporučován RX10, protože se špatně prodává? Jsou na něm větší marže? Osobně nevidím jediný důvod preferovat RX10.

30

Václav, 4. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

RM

Reaguje na (28) |
Lejka za stopade, japan za pade a mobil za pár litrů a ten fotí ale stejně nejlíp, tak co se čílíte na "Lejkou", ne? :)

K recenzi foťáku - autor zmiňuje nedostatek ve fomě nemožnosti si vytáhnout korekci exp. na Fn aby později "objevil" tak zásadní informaci jako je "klikací" roller (nechápu jak můžete recenzovat foťák bez aspoň základního seznámení s aparátem - popis seznamování se s přístrojem není recenze!).
Jasně - nějaké fotky nabouchané, video v podstatě nic, protože "nebyla karta", wifi a NFC nic, srovnání s RX10 ohledně šumu tak nějak úplně jinak než všichni ostatní (přitom nejde o nějakou subjektivní záležitost), info o konektoru pro mikrofon taky nevidím, zda je stativ. šroub v ose či nikoliv, kdy se dá použít autoISO a podobné "fičurky" pak už ani nečekám...
OK... Ale proč tomu říkáte recenze...

29

Richard Mrázek, 3. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

m

Dobrý den zajímalo by mne proč je mezi značkou Lejka a ostatními digitály tak propastný cenový rozdíl ! Já vím někdo se zde ohradí ,použité materiály a preciznost německého výrobce ale to ještě neznamená aby tímhle obchodním trikem byly znehodnoceny další proslulé světové značky ! Téhle falešné strategii prostě nerozumím ! Lejky za 170 tis. made in japan podobných funkcí ba ne li lepších za 50 tis.! At mi tohle s obchodního někdo rozumně vysvětlí ! Proč !!

28

miraconnor, 3. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

p

Reaguje na (26) | Včera jsem si Panasonic Fz1000 v Megapixelu koupil a nelituji. Prodejce mě taky tlačil do Sony RX10, že prý tam je použitelné ISO 6400, zatímco u FZ1000 maximálně ISO1600. Je to samozřejmě nesmysl. Když si v lesním šeru vyfotite na vyšší ISO nějaké roští jako pan Michalík a při zobrazení 1:1 na něm na monitoru hledáte mouchy, tady by zkrachovaly mnohem kvalitnější foťáky než FZ1000. Navíc upřímně, kdo z Vás tiskne větší obrázky než A4? Pokud Vám ta A4 stačí, nezabývejte se nějakým šumem. Kdy se ocitnete v situaci že potřebujete ISO12800? I tu jsem zkoušel vytisknout na inkoustovce Canon na A4 a kvalita na reportážní fotku v pohodě. Panasonic FZ1000 je universální rodinný foťák, určený pro okamžiky běžného dne, turistiku, cestování apod. Chcete-li fotit předlohu pro plakáty nebo billboardy, experimentovat v ateliéru asi si koupíte něco lepšího. Já měl Nikona D5100 se třema objektivama, ale focení s ním mě nebavilo. Přehazovat objektivy, tahat sebou brašnu atd. A i když FZ1000 není nějaký drobeček, myslím že nosit ho sebou bude mnohem pohodlnější.

27

pCh, 3. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

V

Reaguje na (25) | naprosto s Vámi souhlasím, navíc má FZ1000 mnohem lepší detaily jak RAW tak JPEG, na ISO 80 je to o parník viz. - http://www.dpreview.com/articles/4109350402/welcome-to-our-studio-test-scene , rozhodně bych preferoval FZ1000 před RX10, myslím, že dle porovnání fotek na ISO 80 na dpreview.com bych těžké rozhodování neměl :-)

26

Václav, 2. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

JK

Vy máte v Megapixelu nějaký problém s očima nebo co? Napsat, že Sony RX10 podává lepší foto výstup na stejných citlivostech (zejména těch vyšších), než FZ1000 je nesmysl přímo ukrutný! Z určitého úhlu pohledu se lze bavit o tom, že teprve až na ISO 6400 by na tom byl možná RX10 lépe, avšak to je stejně u obou přístrojů citlivost úplně nepoužitelná, tak je to fuk. Od ISO 3200 po ISO 125 poráží FZ1000 RX10 úplně směle, velmi markantně je to pak vidět v rozsahu ISO 200 - 1600, u ISO 80 mají oba fotoaparáty tak pěkný výstup, že tam už se rozhoduje velmi obtížně.

25

Josef K., 1. 8. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

V

Reaguje na (22) | mám takové tušení, že se nejedná o výstavní galerii nýbrž pouze fotky, které si člověk rozklikne a podívá zda mu kvalita stačí nebo ne :-) osobně jsem rád za jednoduché motivy na kterých pěkně vynikne jak to kreslí, jaké to má barvy apod.. architektura, krajina a její části jsou na toto jako stvořené, navíc si člověk udělá i obrázek o tom jak je korigována distorze, aberace atd. fotka na které je bokeh je taky, na snímku 18 je vidět DR tak co chcete víc? Naopak musím pochválit testovacího fotografa za fotografie, které přesně ukazují co fotoaparát umí... Možná mohla být ještě jedna fotka na nejdelší ohnisko na které bude nějaký pták nebo pes... aby bylo vidět jak si počíná v méně kontratním peří/chlupech... ale to je drobnost

24

Václav, 30. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

V

Reaguje na (17) | dík za info, jdu prodat D800 a eNkové profi skla a jdu pro galaxy S5 :-D teď vážně, ano na momentky na facebook je snad mobil použitelnej, ale snad i ten největší blázen si nemůže myslet, že tomuhle foťáku může konkurovat mobil... a ani ten nejvetší blázen si nekoupí tenhle foťák jen na focení momentek na jedno ohnisko. Toto je ultazoom s poměrně velkým snímačem, třeba na focení v přírodě ( zvířata, krajiny, detaily ) bude určitě supr, jako rodinej foťák, kterej veme rodina na dovolenou a pak s dětma do zoo atd. bude též skvělý, navíc rodina ocení i dobré video.

23

Václav, 30. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

m

Veškeré ukázkové fotografie a alba co zde věšíte mě připadají jak střihnutý z nějakého kompaktu za 5 tis.! A vše na jedno brdo !

22

miraconnor, 28. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

RM

Tak v některých obchodech po světě už je FZ1000 skladem. Tak doufám, že to ani tady nebude dlouho trvat :)

21

Richard Mrázek, 28. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

OO

Tady se clovek dozvi veci :-)

20

Oskar Oskar, 28. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

G

Reaguje na (12) |
Ano vždy když mám v psychiatrické nemocnici Bohnicích vycházky tak jdu filmovat a fotit do Prahy abych si odpočinul od PC
http://youtu.be/NgtX2rJ-uxM
http://www.gvkb.cz/?p=17376

19

GVKB, 27. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

p

Reaguje na (17) | Dîky za radu. Vezmi si mobil a běž otravovat někam jinam....

18

pCh, 27. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

m

Dobrý den já samozřejmě nechci nikoho odrazovat od koupi digikompaktu ALE už tak často nejsou používany ! Většínou co lidé fotí momentky tak nato stačí mobil ! Mám odzkoušeno a nemá to chybu ,jen to chce trochu slunka ! To co je v těch digitálech navíc to už jsou jen hračičky ,draze zaplacené ! Obchodní sít už musí pomalu ale jistě zvažovat přeorientaci na prodej fotomobilů ,tam je budoucnost !

17

miraconnor, 26. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

P

Reaguje na (11) | velice pomalu ostří.

16

Petr, 25. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

DM

Reaguje na (14) | Dobrý den, měl by mít 62mm, ale nemohu to ověřit není skaldem.

15

Prodejce Megapixel.cz, Dan Maxant, 25. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

W

Dobrý den, z popisu ani z obrázků není patrné zda vůbec a případně jaký má závit na filtry. Děkuji Worwo

14

Worwo, 25. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

S

Reaguje na (11) | Ten film, to je tedy síla, 3,5 hodiny!! Jestli to někdo zkoukne celé, tak má můj obdiv. Musím na to reagovat, prostě mi to hlava nebere... Jinak na foťák se těším, cena bude taková, za kterou to budou ochotni lidé koupit (celosvětově). Moc bych asi s poklesem ceny nepočítal, možná, až přijde nějaká konkurence. Jediná konkurence (Sony RX-10) je o něco dražší.

13

St., 24. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

JK

Reaguje na (11) | Psaní toho blogu Vám doporučil Váš psychiatr?

12

Josef K., 22. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

G

Je to přístroj který se bude prodávat dlouho a cena bude logicky i rychle klesat zatím mám FZ 150 a ten mi velmi vyhovuje
Film z FZ 150
http://youtu.be/FDjEG7DjPP0

11

GVKB, 21. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

Jiří Hudec

Reaguje na (9) |
Kéž byste měl pravdu. Fakt je, že pro našince - bez ohledu na všechny technické parametry a příkladné zpracování - je těch 23 tisíc opravdu hodně.

10

Jiří Hudec, 19. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

JK

23 000 Kč? Ano, je to dobrý fotoaparát a mám velký zájem o tuto kategorii, ale pochopte jednu věc: je to prostě moc, více jak 18 000 Kč za to prostě nedám. Není kam spěchat. Existuje jistá "šeptanda", že podobný fotoaparát v této kategorii plánuje v nejbližší době vydat minimálně ještě Nikon a Fujifilm a já si prostě rád vybírám, takže není kam spěchat ;-).

9

Josef K., 17. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

BB

Reaguje na (7) | Dobrý den, doporučuji tuto novinku, SanDisk 64GB SDXC EXTREME PRO 280/250MB/s UHS II. Kapacita je samozřejmě na Vás.

8

Prodejce Megapixel.cz, Bohuslav Brož, 7. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

J

Dobrý den,
Jakou kartu doporučujete pro záznam 4k (100Mbit/s) z vaší nabídky pro tento fotoaparát?

7

Jaroslav, 7. 7. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (5) | Dobrý den, dodání by podle výrobce mělo být koncem července či začátkem srpna. 

6

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 23. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

PP

Dobrý den, kdy očekáváte dodání na prodejnu?

5

Petr Pospech, 20. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (3) | Dobrý den, o takové akci zatím informaci nemáme, ale napiste na kolegy z obchodního oddělení na email dostupnost zavináč megapixel.cz, přeci jen mají více informací od výrobců. 

4

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 16. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

PC

V jedné recenzi jsem se dočetl, že kdo si tento model předobjedná, dostane zdarma navíc další akumulátor a pouzdro,resp. brašnu. platí to i pro Megapixel.cz?

3

Petr Chládek, 15. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

David Michalík

Reaguje na (1) | Dobrý den, odhadovaná cena je uvedena na konci článku o tomto modelu v magazínu, cca 23 tisíc se odhaduje

2

Prodejce Megapixel.cz, David Michalík, 14. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

J

jaká bude asi cena? a kdy asi bude na pultě děkuji Vám

1

Jirka, 13. 6. 2014 |Panasonic Lumix DMC-FZ1000 |Reagovat

1 2 3 4 5 6

Předchozí Další

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.